Mutiara Kata

Thursday, April 16, 2009

Sebuah kenangan…

. Thursday, April 16, 2009

Hari ini berlalu dengan cepat, mana tidaknnya…seharian aku x buat ape2 kerja melainkan tidur, dan terus tidur… ya allah, ampunilah hambaMu ini…. Hari ini entah mengapa badan terasa sgt lah lemah, langsung xbermaya, xade kekuatan langsung..hatta, bangun untuk bersolat masih dalam keadaan sedar tidak sedar.. Ya Allah, lalainya hamba Mu dalam memperingatiMu.. badan terasa sgt sejuk, kepala pening yg membuat aku nekad untuk tidur slpas solat subuh…jam 6.45 a.m aku kembali ke katil untuk merehatkn diri dengan niat terjaganya aku nnti,segalanya bertambah baik… jam 10a.m aku terjaga dan malangnya, badan nie terus tidak bermaya,nak bangkit drp katil pun terlalu sukar rasanya… ya Allah, berikanlah hambaMu ini kekuatan.. aku tahu arini yang pasti aku xbuat sebarang kerja pun, dan mengisi ruang yang ada aku melihat gambar dulu2 mengingat sedikit kenangan-kenangan yang masih segar diingatan..terlalu banyak untuk diingatkan..







ketika masih kecik..aku yg berpaling muka..malu kot..hehehe





asal aku skema sgt time nie...hihi

0 comments:

 
Namablogkamu is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com